ONECALL

Det norske mobilselskapet OneCall tilbyr mobiltelefoni, bredbånd og TV til privatpersoner og bedrifter til OneCall priser i hele Norge. Selskapet ble grunnlagt i 2004, og har siden da vokst til å bli én av de største mobiloperatørene i landet. OneCall Norge har hovedkontor i Trondheim, og er en del av Telia Norge.

Les mer om OneCall

Om OneCall

Med OneCall kan du få tilgang til ulike mobilabonnementer med ulike mengder data inkludert, samt fri tale og SMS. OneCall mobilabonnement administreres av hver enkelt bruker, og kan velges etter eget ønske. Ved kjøp kan kunden velge om man ønsker å kjøpe mobiltelefon med eller uten bindingstid, hvorav begge har sine fordeler.

Selskapet har også et bredbåndstilbud som inkluderer både ADSL- og fibernett, samt TV-tjenester som kan tilpasses kundens behov. Med mobilpant får man rabatt på ny telefon, dersom man panter den gamle hos OneCall, og smarttelefonforsikringen lar deg forsikre mobilen i tilfelle tyveri eller skade på denne. OneCall tilbyr også delbetaling og ekstra SIM-kort.

Mobilabonnement

OneCall tilbyr en rekke mobilabonnement til sine kunder. Det er mulig å bestille abonnement enkeltvis eller til hele familien. De tilbyr egne avtaler for studenter, samt kontantkort og mobilt bredbånd. Ulike mobilabonnement svarer til ulike behov, og man kan selv finne et som passer.

Mobiltelefoner

Videre tilbyr OneCall nye mobiltelefoner fra en rekke produsenter. Mobiltilbehør, klokker og diverse er også å få tak i her. OneCall billigkroken og OneCall Nesten ny er dessuten to populære konsept. Disse løsningene gir forbrukeren mulighet til å kjøpe brukt telefon til en fornuftig pris, og samtidig som at man støtter bærekraftighet. Med disse vil du få en Onecall rabatt eller en Onecall fordel. Mobilene er kvalitetssjekket og godkjent, og kommer med garanti.

Videre har man muligheten til å teste et mobilabonnement i en bestemt periode med OneCall prøvekjøp. På den måten kan man sikre seg at man velger riktig abonnement for sine behov.

Konkurransedyktige priser og kundeservice

Med fokus på å tilby enkelhet, gjennomsiktighet og konkurransedyktige priser til kundene er OneCall et populært mobilselskap. Hver kunde kan enkelt administrere abonnementene sine via nettside eller egen mobilapp. Selskapet tilbyr også kundeservice via OneCall telefon, e-post og chat, for å hjelpe kunder med eventuelle spørsmål eller problemer.

OneCall har blitt tildelt flere priser for nettopp deres kundeservice, samt for å tilby gode mobilabonnementer. Ellers har selskapet fokus på bærekraftighet og miljø, og jobber for å redusere klimaavtrykk gjennom blant annet energieffektivisering og reduksjon av avfall.

OneCall
PrøveKjøp for 99kr/mnd i 2 mnd
Kampanje
Usikker på hvor mye data du trenger? Bruk telefonen slik du pleier i 2 mnd for bare 99kr/mnd.